maandag 17 februari 2014

Pure &Original Voorjaar


Afgelopen week voelde ik dat het prille voorjaar in de lucht zat. Ik hoorde de vogels fluiten en ik kon de voorjaarslucht al ruiken. Ik weet het, het kan nog heel koud worden, maar toch begint het al te kriebelen. We krijgen weer zin in die grote bos tulpen in uitbundige kleuren. Of die magnoliatakken  waarvan de bloemen nog veilig in de knop zitten. En weer frisse of juist zachte pastelkleuren in huis.

Pure & Original heeft alvast wat mooie voorjaarskleuren voor u uitgezocht.












Hieronder een paar voorbeelden van combinaties die u er mee kunt maken
























3 opmerkingen:

  1. Het zijn prachtige kleuren hoor maar niet voor mij. Ik zoek de kleur in de felgekleurde tulpen die in dan prachtig vind. Maar zeg nooit nooit he
    Lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ze er gister ook even opgezet voor Erwin, vind er prachtige kleuren bijzitten. Begint gelijk te kriebelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het eerste voorbeeld vind ik erg mooi, heb meteen even de namen van de kleuren opgeschreven.
    Prachtige kleuren combinaties.

    Fijne week en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen