zaterdag 19 oktober 2013

Blog op Showhome.nl

Weer een blogje van mijn hand op Showhome.nl





7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige post weer! Enne wat is Seizoen en Stijl een mooie winkel hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie post!... hier is ook alles in de herfstsfeer met haardje en kaarsjes aan...gezellige tijd.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie sfeervolle herfst foto`s. De rozenbottels heten als ik het goed heb Rosa Corallo Red.

    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er weer sfeervol uit Ineke. Leuk dat je even bij S&S bent geweest, en die takken die je meegenomen hebt is de rosa Corallo. Al twijfel ik of je het zo schrijft....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige sfeerplaatjes in jullie huis! En zelfs de plinten worden grijs? Dan ben ik nog wel benieuwd naar de 'kleur' van het plafond..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi foto's van de besjes/rozenbottels, een prachtige herfstsfeer.

    Fijne week, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi geworden zeg! ik ben ook wel erg benieuwd naar je hele huis met de geverfde plinten en ook de keuken. Krijgen we dat ook nog te zien ;)

    Groetjes Wilianne

    BeantwoordenVerwijderen