vrijdag 25 januari 2013

Kalkverf




Voor de mensen die mij kennen is het een bekend gegeven: kalkverf is mijn favoriete wandafwerking.
Behang vind ik super, krijtverf geweldig, 'gewone' muurverf in de juiste kleuren uiteraard, ook heel mooi; en ik neem alles mee in mijn adviezen. Want belangrijk is dat de wandafwerking past bij de wensen van de bewoners.
Maar.......... in mijn eigen huis heb ik op (bijna) alle wanden kalkverf.


Ik gebruik, adviseer en verkoop de kalkverf en krijtverf van mijn 2 favoriete leveranciers:
Pure & Original en Carte Colori. (Klik op de namen om door te linken)

De verf is bij mij de bestellen, via de mail of telefonisch, maar maak gerust een afspraak om bij mij de handgeschilderde kleurstalen te bekijken.

Ook proefpotjes, kleurkaarten en handgeschilderde kleurstalen zijn bij mij te bestellen.


Carte Colori
Proefpotje  € 5,00
Kleurenkaart (met 7 kleuren) € 2,50
Handgeschilderde kleurenstaal A5 € 2,50

Pure & Original
Proefpotje  € 7,95
Kleurenkaart met 124 kleuren € 10,00
Handgeschilderde kleurenstaal A4 €  5,95

Deze prijzen zijn exclusief verzendkosten


Kleuren getoond op uw beeldscherm kunnen afwijken met de kleuren in werkelijkheid.
Klik op de afbeelding voor een vergroting.

Pure & Original





Carte Colori




5 opmerkingen:

  1. Absoluut ook mijn favoriet, vorige week de keuken gedaan. Jammer dat ik overal stuc heb, maar het resultaat is toch prachtig. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Ik wacht in spanning af op je a4 stalen. Dan kan ik ook gaan beginnen! ;)

    Groetjes Wilianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook mijn favoriete kalkverf en gisteren kalkverf grijs staat in de slaapkamer echt heel blij me:)Veel beter dan vroeger zonder kalkverf hifi
    Groetjes Karolina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met welke kleur heb jij je trap gedaan? En van welk merk was dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe heten de kleuren op beide foto's?

    BeantwoordenVerwijderen