woensdag 21 november 2012

Kinderkamers






















































4 opmerkingen:

  1. Groot formaat kinderkamers... zo'n bed als op de laatste foto zou ninno wel leuk vinden, maar dan denk ik meteen aan hoe fijn bedden verschonen zal zijn....:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groot formaat kinderkamers... zo'n bed als op de laatste foto zou ninno wel leuk vinden, maar dan denk ik meteen aan hoe fijn bedden verschonen zal zijn....:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik keek ook al Wat een grote kamers Helaas moeten straks 3kleinkinderen met 2kamers doen. ivm woningmarkt die inkakt... En 5jaar geleden dachten ze een doorstroomhuis te kopen. maar zo groot als deze kamers zie je niet vaak. Pffff

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me zulk leuk werk, kinderkamers ontwerpen. Vind de bedstees ook zo gaaf. Wij hebben er ook 2 op de zolder. Hier op Urk zijn er nog veel oude huizen met bedstees erin. Ik vind ze erg geslaagd! Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen