dinsdag 13 november 2012

Blog op Showhome.nl








5 opmerkingen:

  1. Ik ben ook helemaal weg van kalkverf. Het straalt meer uit dan krijtverf vind ik. In mijn laatste blogpost gaat het toevallig ook over kalkverf en dan zie ik dat de meningen daarover verdeeld zijn. Er reageerde zelfs iemand die kalkverf niets vindt, omdat het net is of je lekkage hebt. Ik vond hem wel komisch. Ach, ieder zijn smaak :)
    Een fijne avond,
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mee eens, ben ook helemaal verkocht. Ik heb 2 muren door een schilder laten doen om te kijken hoe het in z'n werk gaat, maar ik wil het nu graag zelf proberen. Ik heb één klein vraagje, misschien weet jij het. Als je al geschilderde muren hebt, moet er dan persé die voorstrijk gebruikt worden of kun je gelijk met de kalkverf beginnen?? Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alie, als de muren al met kalkverf gedaan zijn kun je er zonder voorstrijk weer overheen. Met gewone muurverf zou ik wel eerst voorstrijk onder doen. Dan weet je zeker dat het goed gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja prachtig, en als het goed is gaan we dit weekend ook genieten van de kalkverf in onze kamer. Want Jan (schilder hé) heb ik eerst heel lang moeten overtuigen. Maar na steeds weer meenemen naar de stamkamer was hij overstag.
    Je moet het natuurlijk slim aanpakken hé....

    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen