dinsdag 2 oktober 2012

Workshop moodboard maken


Afgelopen zaterdag gaf ik een workshop 'moodboard maken' aan een groep jonge vrouwen die een vrijgezellendag hadden. Deze workshop gaf ik op een fantastische locatie in Wenum Wiesel. Wat een mooie omgeving! Het was ontzettend leuk en gezellig! We gingen aan de slag met tijdschriften, stoffen en kleurstaaltjes; sommigen waren verrast door wat zij aan plaatjes en kleuren hadden uit gezocht, anderen kregen een bevestiging van hun eigen smaak.
Wilt u ook eens zo'n workshop organiseren met een groep vriendinnen? Kijk op mijn website onder 'Workshop" of bel/mail voor meer informatie.





 




1 opmerking:

  1. Als je hier in de buurt woonde, kwam ik ook eens langs met wat vriendinnen. Nou, heb de open haard geverfd (zie blog) en ben nu bezig met het zwartverven van wat deuren hahaha. Je hebt me zeker geïnspireerd!! Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen