dinsdag 9 oktober 2012

Wit hout beton



OPDRACHT
Woonkamer en keuken
- Indelingsadvies
- Meubeladvies
- Kleuradvies
- Materiaaladvies
- Verlichtingsadvies




 ADVIES
- Witte wanden en 1 wand betonbehang van Piet Boon
Zie hieronder


De aanstaande bewoners van deze woning hebben inmiddels de meubels gekocht. ze kunnen niet wachten tot ze de sleutel krijgen eind november om aan de slag te kunnen. Schilderen, behangen, vloer laten leggen, keuken plaatsen en tot slot het aankleden me de meubels, verlichting en accessoires. Dit is precies de sfeer waarin ze zich thuis gaan voelen.



Begin volgend jaar hoop ik de foto's van het RESULTAAT te kunnen laten zien.


2 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit, eenvoud met stijl :)
    Wat ik me altijd afvraag: hou je ook rekening met een budget? Het lijkt vaak net alsof iedereen gewoon alles zomaar nieuw kan kopen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar hou ik absoluut rekening mee Corine. Bij heel veel adviezen worden (een aantal) bestaande meubels/accessoires weer gebruikt. Het leuke is dat het toch net lijkt of alles nieuw is.....

    BeantwoordenVerwijderen