vrijdag 19 oktober 2012

Publicatie in Belgisch tijdschrift

























8 opmerkingen:

  1. Leuk, en ik zie net weer even andere foto's. Ook zie ik dat je nu die mooie hoffz kast hebt.
    En de tekst was ook heel leuk, hoorde ik. hihi..

    Fijn weekend,
    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, inderdaad de foto's zijn iets anders.

    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het commentaar van middelste geeft toch nog een extra dimensie. Leuk om te zien dat ze in België dan weer allemaal andere foto's kiezen. Wat zal Italië brengen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk.
    Mooie foto´s .
    Ziet er gezellig uit.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idd dat er net even andere foto's gebruikt zijn, gaaf die motor voor de deur :) En ik ben nog steeds weg van je stoere lamp!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welke lamp? Die staande? Die is te koop......... dus als je belangstelling hebt.....

      Verwijderen
  6. Hoi Ineke,
    Nu ik drink met koffie en lezen in de krant NEST over uw huis echt zo mooi kalkverf en kleur zo mooi met donkere en warm.Misschien mijn slaapkamer verf kalkverf als bij uw de woonkamer kleur.Welke kleur van uw de woonkamer?
    Groetjes Karolina

    BeantwoordenVerwijderen