maandag 24 september 2012

Woonkeuken


















































6 opmerkingen:

  1. Hallo Ineke,
    Mooie foto's zeg van mooie keukens! Ik was even benieuwd, want onze keuken komt vandaag...best spannend! Mooi ook die open haard. Bij ons komt er een tunnelhaard van keuken naar kamer. Als alles zover is zet ik de foto's ook op mijn blog.
    liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'Vroeger' had ik ook zo'n grote woon/leefkeuken en al voel ik me in ons huidige kleine thuis veel gelukkiger, die keuken mis ik enorm!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik had de foto's al op je portfolio gezien. Geweldige keuken. Onze keuken is bijna 20 jaar en niet meer echt bij de tijd, maar hij mankeert nog niets. M'n handen jeuken als ik deze plaatjes zie. Zal ik mijn aanrechtkastjes dan eindelijk verven?? Vond je reportage in de VT zo prachtig, dat ik gelijk m'n open haard zwart heb geverfd. Iedereen moet er erg aan wennen, maar ik vind em prachtig geworden. Het liefst verf ik morgen al m'n deuren ook zwart hahaha. Toevallig heb ik op de andere muren ook dezelfde verf (potato). Zal er weleens een postje aan wijden. M'n complimenten en groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke ruime sfeervolle keuken! Mooi, Mooi, Mooi...

    Lieve groet,

    When-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie woonkeuken! Ik vind de kleuren op de muur ook prachtig, het liefst zou ik dat hier thuis ook doen, maar ik krijg de rest nog niet mee...

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige mooie woon keuken en de kleuren ook ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen