donderdag 2 februari 2012

Dadeltakken








 




 











15 opmerkingen:

  1. Vind ze altijd zo mooi, helaas nog nooit gelukt om ze te bemachtigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze liggen hier ook op een doos.
    Prachtig verkleurd zijn ze diep paas op het grijs van de HK doos
    Van jou zijn ze ook super zo.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ze ook in huis. Prachtig zijn ze en zo decoratief! Vooral gedroogd blijf ik ze mooi vinden...
    Fijn weekend gewenst!
    Lieve groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben altijd zoek op hoorns donker.Groetjes Karolina
    ik hoop dat jij zult meer foto's uw decoratie want ik ben dol op u prachtige decoratie en rustig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gezicht, zo bij elkaar. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi stilleven! Hier hou ik van.. gr. Jac...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze dankbaar als decoratiemateriaal he?! Ik heb ze ook her en der liggen en blijf het mooi vinden! En ik vind de sfeer op jouw foto's heerlijk... Gotta love it!!!

    En ja, natuuuuuuuurlijk heb jij 'm:-)
    Je zou gek zijn als je 'm niet had als HOFFZdealer!
    Ach ja, ik spaar gewoon braaf door en ondertussen denk jij toch zeker wel af en toe aan mij als je op (mijn) jouw bank zit te genieten?!? Ik vind 'm echt supergaaf!
    Dus ach, waarom zou ik er niet om vragen: Ideetje voor een nieuwe post???

    Fijne avond (op je bank?) X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful photos and blend of colours Thank you for inspiring No21x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtplaatje weer. Ik ben ook stapel op dadeltakken. Elk hoekje krijgt er sfeer door. En dan die mooie tinten bij elkaar. Ik hou hier echt van.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ga toch eens kijken of ik ze ook kan kopen..Ik vind ze prachtig die dadeltakken! Mooie sfeer foto's heb je weer gemaakt.
    Lieve groet, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig decoratief vind ik de dadeltakken.
    Zo creëer je steeds nieuwe style hoekjes.....
    De foto's zijn Super!!

    Fijn winter weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toevallig kwam ik op je mooie blog! Prachtige foto's van de dadeltakken!

    Ik ga je graag volgen!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto"s en kleuren,love de ruwe materialen,complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn het weer prachtige plaatjes geworden. Echt inspirerend hoor. Zelf heb ik ook overal dadeltakken liggen. Ik vind ze prachtig vooral als ze ingedroogd zijn.
    groeten Anneke

    BeantwoordenVerwijderen