dinsdag 28 februari 2012

Budgetadvies


Een paar (budget)advies mogelijkheden in de picture.

INTERIEURADVIES BUDGET
In het atelier van &Styling bekijken we gedurende 1 uur de ruimte die u wilt veranderen. U neemt zoveel mogelijk informatie mee, zoals een plattegrond, foto's en stalen.
Hiermee kan een inspiratievol advies gegeven worden waarmee u thuis aan de slag kan.
Tarief:    € 75,00

INTERIEURADVIES HOME
Interieuradvies aan huis of bedrijf. &Styling komt bij u langs en samen bespreken we de inrichting van uw huis of bedrijf.
Tarief:    € 150,00 voor een 2 uur durend bezoek
(Dit is exclusief reiskosten. Deze worden berekend bij een afstand vanaf 15km buiten postcode 7021)

ONLINE WOONADVIES
U vult een vragenlijst in en mailt deze samen met foto's en tekeningen van de ruimte(s). Vervolgens maakt u het verschuldigde bedrag over. Binnen 5 dagen na ontvangst van uw betaling krijgt u het advies per mail toegestuurd. Dit advies op maat bestaat uit een indelingsplan, kleurgebruik, materiaal en meubeladvies.
Tarief:    € 150,00 per ruimte



4 opmerkingen:

  1. Wat lijkt me dit gaaf werk om te doen. Van je hobby je werk maken, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is geweldig om te doen! En ik mag dit al 11 jaar doen inmiddels....... Heb je mijn website ook al gezien? www.nstyling.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ineke,

    Mijn vriend zocht wat inspiratie voor de badkamer in ons pas gekochte (100 jaar oude) huis. Zo kwam hij op je oude site terecht en stuurde de link naar mij door. De badkamer voor Buitenleven 2010 vonden we erg mooi. De ruimte lijkt ook precies op de ruimte die wij willen gaan gebruiken.

    Je site ga ik zeker bij mijn favorieten zetten want we zijn allebei erg gecharmeerd van je stijl.

    Ga zo door en fijn weekend !

    Groetjes,
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen