dinsdag 14 februari 2012

Blog op Showhome


Even tijd om iets te lezen? Klikklik






4 opmerkingen:

  1. Hoi, vind het altijd heerlijk om je blogs te bekijken, je hebt zo'n mooie sfeer thuis. Ik zie dat jij heel veel gebruik maakt van kalkverf. Ik wil graag zelf een muur in de kamer verven, maar dat is een (fijne) stucmuur, die ik al wel een paar keer geverfd heb. Zou de kalkverf daar ook op kunnen en hoe doe je dat nou precies (verdunnen en zo). Ik hoop even wat van je te horen, want ik heb zin om te beginnen, hihi. gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ineke, Ik heb even je blog bekeken en gelezen natuurlijk. Meid wat erg dat die mooie pot kapot is gevallen. Dat kattenspul is lief maar soms kun je ze wel wat doen hé. Ik heb de pot die ik in de keuken heb staan, gevuld met kattengrit. Dan is hij wel zwaar, maar valt niet zo makkelijk om.
    Ook al kan ik niet meer zoveel foto's van je vinden, ik blijf genieten van je sfeertje.

    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heb even geklikt hahahah en het is ook zo mensen denken dat ook maar weet je ik vind mensen veranderen ook ,dat zie ik bij mezelf ook wel er zit best wel een verschil in de manier van wonen toen ik jong was en van nu al valt me op dat het landelijker er altijd wel is geweest...tja een tip voor zulke mensen is open te staan voor nieuwe dingen in het leven zowel in persoonlijk als in het manier van wonen brengt nieuwe uitdagingen op je pad ....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen