woensdag 21 september 2011

De Woonbeurs



 



Aanstaande zaterdag is weer de aftrap van de woonbeurs. Negen dagen lang 'alle' woonstijlen onder 1 dak. Crispstylisten zijn weer actief op het woonadviesplein. U kunt zich hier inschrijven als u daar woonadvies wilt.
Let op: maandag 26 september is de vakdag, dan is de beurs gesloten voor consumenten.

Op dinsdag 27 en vrijdag 30 september geef ik persoonlijk interieuradvies in de Ariadne at Home stand. U kunt zich inschrijven op de stand zelf.
Wie weet tot ziens op de Woonbeurs.






2 opmerkingen:

  1. Druk,druk, dus...maar wel ontzettend leuk!
    Veel plezier op de beurs!

    Fijne dag!

    Lieve groet, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ineke,

    Ik was vandaag op de Ariadne- stand waar we gesproken hebben over mijn keuken met 'noorderlicht'. Erg leuk om je "irl" gezien en gesproken te hebben nadat ik je vaak via bladen en blogs ben tegengekomen. Ik laat zeker nog horen wat ik met de adviezen ga doen! Nog veel succes en plezier op de Woonbeurs!

    Groeten van Astrid (nog geen blog, volgt snel)

    BeantwoordenVerwijderen