dinsdag 23 november 2010

Wonen Landelijke Stijl




















Onlangs heb ik dit boek aangeschaft. Door maar liefst 220 pagina's wordt u meegenomen langs imposante kastelen, oude gerenoveerde hoeves, stoere pakhuizen, authentiek gerestaureerde herenhuizen, maar evengoed nieuwbouwwoningen die werden opgetrokken met respect voor het verleden. een tijdloze selectie die perfect aantoont waar Wonen Landelijke Stijl vandaag voor staat en een niet te missen boek voor iedereen die landelijk wonen in zijn hart draagt.

 
 
 
 

9 opmerkingen:

  1. Ik heb het boek ook besteld, maar ik vond het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Ik had er meer van verwacht. De normale tijdschriftuitgave van deze maand vind ik veel leuker! Scheelt toch weer 30 euro!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JA MAAR JA MAAR!!! Overal is het uitverkocht!!!! Vertel.........waar haalde jij het??

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. via http://www.epninternational.com/nl en dan klikken op 'boeken'. succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. besteld, betaald, nu wachten......dankjewel!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik mij niet vergis, zijn er een aantal eerder geplaatste artikelen bij elkaar gevoegd in een boek toch? Ik heb de WLS al jaren en alles nog bewaard. Heerlijk om straks met de kerst de oude nummers weer tevoorschijn te halen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ien.. Staan er ook bekende huizen in...
    Lijkt me een mooi boek

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, ik had hem ook meteen besteld. En ligt nu bij de andere boeken. Al had ik stiekem gehoopt dat er meer andere reportages in hadden gestaan.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ook ik heb 'm al even, mooi, maar wat mij betreft staan de mooiste foto's op de voorkant..da's dan wel jammer ;)
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze week ontvangen. Lekker vol woonidee├źn en interieuradvies.

    BeantwoordenVerwijderen