donderdag 14 januari 2010

Gerealiseerde opdracht



























8 opmerkingen:

  1. Dat ziet er goed uit...ik hou wel van deze stijl! Klopt het dat je huis in de aanstaande Wonen Landelijke Stijl staat...geweldig lijkt me dat (ik weet dat je al in de At Home hebt gestaan)! Iets om trots op te zijn!

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer prachtig Ineke, helemaal mijn smaak! Nu onze woonkamer eindelijk klaar is, heb ik deze eerst volgepropt met al mijn spullen. Ben nu bezig om het er juist allemaal weer uit te halen. Veel te veel en veel te vol. Lekker stoel landelijk is helemaal mijn stijl. Fijn weekend!

    Groet,
    Anetta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, echt onzettend mooi. Ik ben een groot fan van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ineke,

    Ontzettend mooie inrichting zeg!!

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat sobere en toch gezellige, dat is duidelijk jouw stijl, erg mooi! En ik ben weg van die stoere geleefde leren stoel!!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Ineke, wat moet dat toch steeds een goed gevoel geven.

    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @allemaal: dank voor jullie complimenten!
    @Ingrid: ik heb vorig jaar in febr/mrt in de Wonen Landelijke Stijl gestaan met ons huis
    @lia: je snapt vast dat ik energie krijg van mijn werk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi, en leuk te zien dat het allemaal zo goed verloopt.
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen