woensdag 11 november 2009

Bericht van tweedeJANS & opgePIMt









We moeten nog even wat verven en oppimpen, dan de garage leeghalen en aanvegen, en dan kan zaterdag 14 november as. onze garagedeur open!

Dan kan iedereen de spullen zien die we opgePIMt hebben.
Deze zijn ook op onze site te zien ( www.tweedejans.nl ), maar dat is lang niet alles...

Van 10:00 tot 16:00 kun je komen, en dan staat de koffie klaar!

Alle spullen zijn deze dag te koop met 10% korting, maar voel je niet verplicht om je portomonee mee te nemen, kom vooral eerst eens kijken.

Neem gerust iemand mee, we hebben genoeg koffie en thee...

Groetjes, en wie weet tot zaterdag!
Pim & Jan10
Voor het adres zie website

6 opmerkingen:

  1. Heel veel succes! Mijn agenda zit helaas vol wellicht een volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik begreep niet goed wat je bedoelde met je vorige post hierover, maar dit zijn vrienden van je zeker? Wens ze succes en veel plezier!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi ien.. is het de moeite waard dat ik jullie kant op kom..
    Ben je er zelf ook, of zullen we samen gaan....
    Kortom mail me even over de ins en ouds....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Corine, het zijn vrienden van me...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ineke, de open dag is inmiddels achter de rug. Was het leuk, gezellig, sfeervol? Ik ben heel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja Tineke, het zag er allemaal erg sfeervol en leuk uit. Ze hebben aardig verkocht. Het was een geslaagde dag voor Pim en Jan10.

    BeantwoordenVerwijderen