woensdag 22 april 2009

Reportage Wonen Landelijke Stijl febr/mrt 2009










KLIKKLIK

5 opmerkingen:

  1. Hoi Ineke
    Ik kom er net achter dat je ook een blog bent begonnen.
    Heerlijk om jouw mooie plaatjes en inrichting weer te zien, ik ga je volgen!
    Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie hebben een prachtig, stoer en gezellig huis! Ik heb me gemeld als volger want je stijl spreekt me erg aan! Veel plezier met bloggen.
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ineke,
    Zie net dat je een blog bent gestart.
    Leuk een aanwinst in blogland, heb me bij je volgers gezet.
    Tot later
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi en fijn huis hebben jullie.
    Oh en leuke tips zie ik hier, voor o.a. verkoop.
    Ik ga je volgen hoor.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ineke, wat een een geweldig huis hebben jullie. Ik had je ook in WLS zien staan, erg mooie reportage!! Ik ga je volgen hoor. Groetjes Carolina

    BeantwoordenVerwijderen